Feminitatea… în crupă

O cădere (a feselor) este mai greu de restabilit fizic? În caz nu trebuie să întoarcem „spatele” complexelor noastre: nişte fese frumoase schimbă faţa lumii!

Opţiune fermă: Bombeul Bimbo

Sunt admirate formele rotunde, ridicate şi bombate, după modelul african, ceea ce înseamnă că nu trebuie să ne slăbească atenţia! O veste bună: calitatea pielii, un adevărat înveliş natural, este cea care dă acest profil obraznic. Cea mai importantă, pentru această zonă, este stimularea circulaţiei şi tonifierea cutanată... Ceea ce este mult mai uşor decât să acţionăm asupra morfologiei.

Cambrată pe poziţie

• Fesierii: mic, mijlociu şi mare. Un trio muscular care alcătuieşte o cambrare de vis: cel mic şi mijlociul (abductori) se ocupă de părţile laterale, conturând şoldurile, iar marele fesier, de partea bombată. Ca să ştim unde ne situăm, iată trei tipologii... Fese generoase (endomorfe). O parte dorsală spectaculoasă, dar foarte repede pusă în primejdie de luarea în greutate, dacă marele fesier se înveleşte în grăsime, atins de sindromul picăturii de apă (sau de ulei).

• Fese plate (mezomorfe), ferme şi bine conturate, dar nu foarte bombate, sau slab dezvoltate (ectomorfe): curbura poate fi dobândită prin exerciţii specifice.

Ce putem face

Se recomandă masajele zilnice, prin palpare şi rulare a pielii, cu orice tip de produse tensoare şi de drenaj, pornind întotdeauna de jos în sus, pentru stimulare şi pentru a ridica întregul ansamblu.

Sfatul instructorului

Model de antrenament

• Strângeţi fesele, în orice moment pe parcursul zilei, antrenându-vă astfel să le ţineţi contractate un interval de timp din ce în ce mai lung;

• Când mergeţi, faceţi paşi mari, apăsând pe piciorul din spate; uitaţi că există ascensoare;

Totul se ridică

• Lungită pe partea dreaptă, cu piciorul drept îndoit, bustul spre sol, sprijinindu-vă pe mâini, întindeţi piciorul stâng, cu vârful în jos; inspiraţi adânc, apoi suflaţi, aruncând piciorul stâng spre spate, dar fără să îndoiţi spatele (25 pe fiecare picior);

• Stând pe spate, urcaţi încet picioarele pe verticală, cu vârfurile întinse.